na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) Urząd Miejski w Kostrzynie w odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 17.09.2021 r. (data wpływu do Urzędu Miejskiego w Kostrzynie: 17.09.2021 r.) niniejszym przekazuje następujące informacje.
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Poznaniu wyrokiem z dnia 28 maja 2021 r. stwierdził nieważność par. 12 i par. 13 zaskarżonej uchwały nr XXVI/209/2009 z dnia 26 marca 2009r. Wobec powyższego uchwała od dnia uprawomocnienia się wyroku obowiązuje bez uchylonych paragrafów. W miejsce zapisów unieważnionych przez sąd obwiązują przepisy szczególne – regulacje rangi ustawowej: Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Ponadto sąd z urzędu skontrolował legalność zaskarżonego planu również w zakresie nieobjętym zarzutami skargi i w tym zakresie nie dopatrzył się uchybień skutkujących koniecznością stwierdzenia nieważności planu z pozostałej części. Powyższe oznacza, że Burmistrz Gminy Kostrzyn ani Rada Miejska Gminy Kostrzyn nie zostali zobligowani do podjęcia jakichkolwiek kroków.
na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) Urząd Miejski w Kostrzynie w odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 22.07.2021 r. (data wpływu do Urzędu Miejskiego w Kostrzynie: 23.07.2021 r.) niniejszym informuję iż
Gmina Kostrzyn sfinalizowała sprzedaż działek w Czerlejnie. Szczegółowe informacje znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kostrzynie w podanych poniżej linkach:
Działka nr 205 sprzedana w 2020 roku:
http://bip3.wokiss.pl/kostrzyn/bip/ogloszenia/2020.html?pid=12312
Działka nr 162/2 sprzedana w 2021 roku:
http://bip3.wokiss.pl/kostrzyn/bip/ogloszenia/2021.html?pid=12938
na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) Urząd Miejski w Kostrzynie w odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 11.07.2021 r. (data wpływu do Urzędu Miejskiego w Kostrzynie: 12.07.2021 r.) niniejszym informuję, iż
sprawa jest w toku. Wyrok ten dotyczy jednej z czterech spraw toczących się przed Sądem Administracyjnym w Poznaniu. Wyrok nie ma żadnych konsekwencji finansowych dla gminy, a co przede wszystkim, zakładamy że nie wymaga zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, ponieważ podważane zapisy wprowadzone na etapie uchwalania Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego procedowanego ponad 10 lat temu na terenie tego obszaru zostały uchylone przez Sąd. Rozważamy odwołanie się od decyzji.
Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) Urząd Miejski w Kostrzynie w odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 11.07.2021 r. (data wpływu do Urzędu Miejskiego w Kostrzynie: 12.07.2021 r.) niniejszym informuję, iż
na chwilę obecną tut. Urząd nie planuje zmiany organizacji ruchu w ciągu ul. Rycerskiej w Kostrzynie. Ponadto, obecnie funkcjonujący jak i wkrótce otwarty warsztat samochodowy musi zapewnić swojemu klientowi miejsce postojowe dla posiadanej powierzchni użytkowej. Pojazdy zaparkowane nie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawo o ruchu drogowym podlegają karze, co bezpośrednio należy zgłosić na Komisariat Policji w Kostrzynie bądź alarmowy 112.
Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) Urząd Miejski w Kostrzynie w odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 10.07.2021 r. (data wpływu do Urzędu Miejskiego w Kostrzynie: 12.07.2021 r.) niniejszym informuję, iż
liczba pozwoleń na wycinkę drzew wydanych przez Urząd Miejski w Kostrzynie w kolejnych lata przedstawia się następująco:
2020 r. – 12;
2019 r. – 4;
2018 r. – 7;
2017 r. – 14;
2016 r. – 70;
2015 r. – 74;
2014 r. – 63;
2013 r. – 54.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami akta dotyczące zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów stanowią akta kategorii B5 i są przechowywane przez okres 5 lat. Po tym okresie są brakowane. W związku z powyższym brak danych za lata 2000 – 2012.
W nawiązaniu do otrzymanego zapytania dotyczącego wykorzystania zamiatarki zakupionej w 2016r informuję, że
wymienione urządzenie w 2021r nie pracowało na terenie Gminy Kostrzyn z uwagi na awarię automatyki, uszkodzeniu uległ sterownik, który został wysłany do autoryzowanego serwisu w Szwajcarii. Celem zapewnienia należytej czystości dróg Zakład Komunalny w Kostrzynie obecnie eksploatuje pojazd zastępczy
- Zalogowany Czytelnik zadaje pytanie za pośrednictwem formularza dostępnego na tej stronie.
- Redakcja w swoim imieniu wysyła pytanie do odpowiedniej instytucji.
- Publikujemy odpowiedź. Jeżeli temat jest interesujący to zapewne w formie artykułu!